Z důvodu povodní, které postihly antikvariát, nebudou některé tituly dostupné i když jsou v nabídce.
Postupně zjišťujeme, které knihy byly zničeny a nabídku aktualizujeme.
Děkujeme za pochopení.

Kontakt

Čáslavská 1067
(Za Budoucnosti)
735 81 Bohumín

602 544 338

Prodejna

Po:Zavřeno
Út:10:00 - 17:00
Št:10:00 - 17:00
Čt:Zavřeno
Pá:Zavřeno
So:Zavřeno
Ne:Zavřeno

(v době volna možnost domluvy telefonicky)




O reklamě

Zvětšit
O reklamě

223 stran, velký formát 25,5 x 19,5 cm, 2.vydání

Zakladatel jedné z nejvýznamnějších reklamních agentur přibližuje základní principy vedoucí k profesnímu úspěchu.

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává.

Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny.

Autor: Ogilvy David

Vydal: Management

Rok vydání: 1998

Dostupnost: Prodáno

Kód zboží: 22204

Stav:

Původní cena:   200,- Kč


Cena: 160,-

Poznámka

Původní cena : 620.-Kč





Další knihy od autora: Ogilvy David

Ogilvy David

O reklamě

Vydal: Management
Stav:
Cena: 240,-

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změnu skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.

Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu a při naskladnění tohoto zboží, Vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík