Kontakt

Čáslavská 1067
(Za Budoucnosti)
735 81 Bohumín

602 544 338

Prodejna

Po:Zavřeno
Út:10:00 - 17:00
Št:10:00 - 17:00
Čt:Zavřeno
Pá:Zavřeno
So:Zavřeno
Ne:Zavřeno

(v době volna možnost domluvy telefonicky)




Zákazník náš protivník nebo partner? Clienting.

Zvětšit
Zákazník náš protivník nebo partner? Clienting. Zákazník náš protivník nebo partner? Clienting.

199 stran

Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce. Podniky by proto měly změnit způsob myšlení, chtějí-li dosáhnout úspěchů a chtějí-li v této „hře“ obstát. Vydat se novými cestami ale také znamená riskovat, neboť nové cesty skýtají, jak uvádí autor, nepřehlednou spoustu možností. Avšak až příliš často podniky nevidí tu, kterou mají „přímo před očima“ – orientaci na zákazníka, který je jedinou stálou veličinou a jejich nejdůležitějším aktivem. Dosavadní modely prodeje založené na klasické reklamě a marketingu se stávají příliš těžkopádnými. Prodejní strategie by se naopak měla soustředit na tzv. clienting – ať již ve formě budování digitálních zákaznických sítí propojujících prodejce se zákazníky, nebo vytváření osobních vztahů k zákazníkům. „Zákazník budoucnosti“ bude vyžadovat, aby s ním prodejce zacházel uctivě, aby jej znal jménem, byl k němu příjemný, staral se o něj a uznával ho jako člověka. Bude chtít, aby ho firma identifikovala, tedy rozlišila jako zákazníka a dovolila mu, aby se podílel na její činnosti. Podniky by si měly uvědomit, že peníze ztratí svou moc ve prospěch informací, že důležitým konkurenčním faktorem se stane čas a že o výsledku všech jejich aktivit, zvláště prodejních, rozhodne kvalita péče o zákazníka, založená na cíleném a systematickém budování vztahů.

Autor: Geffroy Edgar K.

Vydal: Management

Rok vydání: 2001

Dostupnost: Prodáno

Kód zboží: 12357 S

Stav:

Cena: 100,-

Poznámka

Původní cena : 250.-Kč





Další knihy od autora: Geffroy Edgar K.

Geffroy Edgar K.

Klíč k prodejním úspěchům

Vydal: Management
Stav:
Cena: 80,-

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změnu skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.

Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu a při naskladnění tohoto zboží, Vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík