Kontakt

Čáslavská 1067
(Za Budoucnosti)
735 81 Bohumín

602 544 338

Prodejna

Po:Zavřeno
Út:10:00 - 17:00
Št:10:00 - 17:00
Čt:Zavřeno
Pá:Zavřeno
So:Zavřeno
Ne:Zavřeno

(v době volna možnost domluvy telefonicky)




Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor

Zvětšit
Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor

110 stran

Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý telefonát co nejpřesněji a hned napoprvé; šetřím tak jak svůj drahocenný čas, tak i čas lidí, se kterými spolupracuji. Proto je velmi důležité vybudovat si soustavu logických kroků, které mi na jedné straně pomohou účelně a rychle dojít k cíli, na straně druhé mi poskytnou kontrolu, že jsem na nic důležitého nezapomněl.
 
Databanku frekventovaných i méně frekventovaných telefonátů vám nabízí tato příručka. Najdete v ní podrobnou osnovu obtížných telefonátů, příklady telefonátů zákazníkům (např. prodejní prezentaci, žádost o slevu, omluvu za nedodané zboží, vymáhání pohledávky ad.), telefonáty dodavatelům (odmítnutí poškozeného zboží, stížnost, žádost o platbu ad.), rozhovory se zaměstnanci (telefonát zaměstnanci v pracovní neschopnosti, motivace zaměstnance ke zvýšenému nasazení, kárání zaměstnance ad.) i osobní telefonáty (pohovor po telefonu, blahopřání ad.).

Autor: Maitland Iain

Vydal: Computer Press

Rok vydání: 2000

Dostupnost: Prodáno

Kód zboží: 12344 S

Stav:

Cena: 80,-

Poznámka

Doporučená cena : 127.-Kč





Další knihy od autora: Maitland Iain

Maitland Iain

Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Vydal: Computer Press
Stav:
Cena: 50,-

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změnu skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.

Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu a při naskladnění tohoto zboží, Vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík