Kontakt

Čáslavská 1067
(Za Budoucnosti)
735 81 Bohumín

602 544 338

Prodejna

Po:Zavřeno
Út:10:00 - 17:00
Št:10:00 - 17:00
Čt:Zavřeno
Pá:Zavřeno
So:Zavřeno
Ne:Zavřeno

(v době volna možnost domluvy telefonicky)




Bez loga

Zvětšit
Bez loga Bez loga Bez loga Bez loga

511 stran, 1.vydání

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu.

Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Autor: Kleinová Naomi

Vydal: Argo

Rok vydání: 2005

Dostupnost: Prodáno

Kód zboží: 68013-29

Stav:

Cena: 200,-

Poznámka

Původní cena : 548.-Kč





Další knihy od autora: Kleinová Naomi

Kleinová Naomi

Šoková doktrína - Vzestup kalamitního kapitalismu

Vydal: Argo
Stav:
Cena: 200,-

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změnu skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.

Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu a při naskladnění tohoto zboží, Vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík