Služby - cesta k úspěchu
273 stran
Uspořádání knihy je paralelní s doplňujícím svazkem "Učebnice managementu služeb", jenž obsahuje hlubší studie případů mnoha
firem, o kterých se zde zmiňujeme. Tato kniha vyjadřuje hluboké přesvědčení. Je to naše přesvědčení, ale bylo ovlivněno a živeno
manažery, kteří je pro rozvoj průkopnických služeb považují za podstatné.
Obsah knihy:
Předmluva Poděkování
1. Vznik průkopnických služeb 2. Rozvíjení předvídavosti v obchodě 3. Budování loajality zákazníka 4. Zaměření a volba pozice služby 5. Určování skutečných nákladů a výhody kvalitních služeb 6. Vytváření nástrojů к dosažení úplné spokojenosti zákazníka 7. Řízení pro kvalitu a zisk z produktivity 8. Řízení poptávky a nabídky 9. Management sítí 10. Řízení informačních technologií 11. Aktivace lidí 12. Organizace práce 13. Představa budoucích průkopnických služeb 14. Provádění průkopnických služeb Příloha - Názorný přístup к navržení dopravní sítě Poznámky
Autor: Heskett J. L.
Vydal: Victoria
Dostupnost: Zboží je v prodejně
Kód zboží: 20697 S
Stav: