Kontakt

Čáslavská 1067
(Za Budoucnosti)
735 81 Bohumín

602 544 338

Prodejna

Po:Zavřeno
Út:10:00 - 17:00
Št:10:00 - 17:00
Čt:Zavřeno
Pá:Zavřeno
So:Zavřeno
Ne:Zavřeno

(v době volna možnost domluvy telefonicky)




Služby - cesta k úspěchu

Zvětšit
Služby - cesta k úspěchu

273 stran

Uspořádání knihy je paralelní s doplňujícím svazkem "Učebnice managementu služeb", jenž obsahuje hlubší studie případů mnoha 
firem, o kterých se zde zmiňujeme. Tato kniha vyjadřuje hluboké přesvědčení. Je to naše přesvědčení, ale bylo ovlivněno a živeno
manažery, kteří je pro rozvoj průkopnických služeb považují za podstatné.

Obsah knihy:
Předmluva Poděkování
1. Vznik průkopnických služeb 2. Rozvíjení předvídavosti v obchodě 3. Budování loajality zákazníka 4. Zaměření a volba pozice služby 5. Určování skutečných nákladů a výhody kvalitních služeb 6. Vytváření nástrojů к dosažení úplné spokojenosti zákazníka 7. Řízení pro kvalitu a zisk z produktivity 8. Řízení poptávky a nabídky 9. Management sítí 10. Řízení informačních technologií 11. Aktivace lidí 12. Organizace práce 13. Představa budoucích průkopnických služeb 14. Provádění průkopnických služeb Příloha - Názorný přístup к navržení dopravní sítě Poznámky

Autor: Heskett J. L.

Vydal: Victoria

Dostupnost: Zboží je v prodejně

Kód zboží: 20697 S

Stav:

Cena: 80,-



Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změnu skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.

Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu a při naskladnění tohoto zboží, Vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík